آموزشگاه آرایشگری

برگزاری تمام دوره های آموزشی آرایشگری در سطوح مبتدی و پیشرفته با ارائه مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای در دترلند

آموزشگاه آرایشگری

برگزاری تمام دوره های آموزشی آرایشگری در سطوح مبتدی و پیشرفته با ارائه مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای در دترلند

آموزش ۵ ماسک خانگی برای کاهش چین و چروک های پوست


در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  انواع ماسک خانگی برای کاهش چین و چروک صورت آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری زنانه دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند آموزش براشینگ مو ،  آموزش گریم و خودآرایی،  آموزش پلاسماجت و .... را برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت deterland.com مراجعه کنید.

همه آرزو دارند پوستی بدون نقص و بدون چین و چروک باشد. بنابراین ، اگر نگران چین و چروک صورت باشید ، قابل درک است ، زیرا این نشانه های پیری است. اما وقت آن رسیده است که در مورد آنها کاری انجام دهید.

اگرچه درمان شیمیایی می تواند نتیجه ای به همراه داشته باشد ، اما در طولانی مدت می تواند روی پوست شما خشن باشد.

در اینجا ۵ بهترین ماسک طبیعی ضد پیری صورت برای درمان چین و چروک وجود دارد.

۱. ماسک صورت زردچوبه و کشک

از آنجا که زردچوبه قدرت بهبودی بالایی دارد و کشک همراه با اسید لاکتیک است ، این یک ترکیب طبیعی و ضد پیری عالی برای انواع پوست است.

در یک کاسه ، 1 قاشق چای خوری کشک و 1 پیمانه زردچوبه قرار دهید. خوب مخلوط کنید. سپس ، با استفاده از یک برس صاف ، ضربات ملایم این ترکیب را روی صورت خود بمالید. بگذارید 10 دقیقه بماند. صورت خود را با آب ولرم بشویید.

 

۲. دوغ ، مایع مایع و جو دوسر و روغن

این ماسک به پاکسازی عمیق و سفت شدن پوست کمک می کند. اگر به طور مرتب استفاده شود ، می تواند به شما کمک کند صورت بدون چین و چروک داشته باشید.

در یک کاسه 1/2 فنجان دوغ را با 2 قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر مخلوط کنید. آن را گرم کنید تا جو دوسر نرم شود. سپس ، 2 قاشق چای خوری روغن بادام / زیتون اضافه کنید. مخلوط را روی صورت خود بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند. در آخر با آب سرد بشویید.

 

۳. ماسک عسل و پودر کاکائو

اگر با پیری زودرس سر و کار دارید ، این ماسک مناسب شماست. عسل پوست را آرام می کند و کاکائو تمام مواد مغذی ضروری را تأمین می کند.

1 قاشق چای خوری عسل ، 2 قاشق چایخوری شیر و 1 قاشق چایخوری پودر کاکائو را بردارید و خوب مخلوط کنید. فقط کافی است پودر کاکائو اضافه کنید تا قوام غلیظی به دست آید. به طور یکنواخت روی صورت خود بمالید و بگذارید 20-20 دقیقه بماند. در آخر آن را بشویید.

 

۴. ماسک خیار و آلوئه ورا

برای ماسک خیار و آلوئه ورا ، یک کاسه برداشته ، 2 قاشق غذاخوری کشک ، چند قطره آب لیمو و مقداری ژل آلوئه ورا به آن اضافه کنید. خوب مخلوط کنید.

سپس ، یک برش خیار را برش دهید ، آن را در خمیر فرو کنید و به آرامی روی صورت خود بمالید. در آخر با آب خنک بشویید. این ماسک آبرسانی به پوست را ایجاد می کند ، و به از بین بردن خطوط اطراف لب کمک می کند.

 

۵. ماسک صورت دانه آووکادو و کتان

برای تهیه این ماسک ، یک عدد آووکادو را پوست بگیرید ، آن را در مخلوط کن قرار دهید ، 2 قاشق چایخوری دانه کتان اضافه کنید و به مدت 2 دقیقه مخلوط کنید تا به صورت خمیر در بیاید.

سپس ، 2 قاشق غذاخوری خامه شیر و 1 قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید.

45 دقیقه قبل از خواب ماسک را به صورت و گردن خود بزنید. سرانجام ، صبح با استفاده از آب گرم بشویید.

مزایا و معایب آرایش دائم صورت چیست؟

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  مزایا و معایب آرایش دائم صورت آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری زنانه دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند آموزش حرفه ای تاتو ابرو ، دوره شینیون عروس،  آموزش لیفت و لمینت ابرو و .... را برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت deterland.com مراجعه کنید.

محبوبیت ابروهای تتو شده ، خط چشم دائمی و تتو رژلب و خط لب روز به روز در حال افزایش است، اما آیا این آرایش های دائم در واقع بی خطر هستند؟

آرایش دائم دقیقاً چیست؟ طبق گفته یک متخصص پوست در جراحی زیبایی و زیبایی منهتن در شهر نیویورک ، آرایش دائم هنر کاشتن رنگ یا رنگدانه در لایه درم پوست برای تقویت برخی از اجزای صورت معمولاً ابروها ، خط مژه ها و لب ها است. برخی به صورت تجربی و بدون گذراندن دوره های اموزشی این کار را انجام می‌دهند. اما به انجام یک میکروپیگمنتیشن هاشور ابرو توسط یک فرد آموزش دیده و حرفه ای فکر کنید (شامل بی حسی موضعی است ، بنابراین دردناک نیست).

همچنین می توان از آرایش دائمی برای پنهان کردن نقص های پوستی ، از جمله علائم کشش و زخم های جراحی ، یا بیماری های پوستی مانند ویتیلیگو ، شکاف لب ، آلوپسی"

 

مزایای آرایش دائم صورت

·         خانمها معمولاً این روش را برای صرفه جویی در وقت انجام می دهند. به عنوان مثال ، در ماه جولای گذشته ، آملیا بوو تصمیم گرفت که رژ لب دائمی خارج از خط لب او زده شود. او به جای استفاده مداوم از لاینر برای ایجاد لب های پرتر ، ظاهر یک کله ظریف تقویت شده بدون دردسر روزانه پوشیدن آستر را داشت.

·         نتایج این روش درمانی ظریف است. به آرایش دائمی مانند یک تاتوی  ظریف فکر کنید. لیندا دیکسون ، متخصص بیهوشی و تکنسین آرایش دائمی ، رئیس آکادمی میکروپیگمنتیشن آمریکا ، می گوید: "بزرگترین تفاوت در استفاده از آرایش دائمی این است که ما نمی خواهیم کسی بداند که ما چه کاری انجام داده ایم." "ما می خواهیم زنان شبیه خودشان باشند ، فقط بهتر."

·         آن کلاین می گوید این روش را بسیار توصیه می کند. کلین که در زمینه لوازم آرایشی مهارت چندانی نداشت ، سالها تلاش کرد تا خط چشم بکشد در حالی که به عنوان مدل کار می کرد. خودش می گوید با ظاهری "دلقک سیرک" می پیچد. او می گوید: "حالا ، من آن را دوست دارم." "من می توانم صبح دوش بگیرم و از در خارج شوم ، یا اینکه می توانم اگر می خواهم بیشتر اضافه کنم."

·         انگلمن می گوید آرایش دائمی همچنین به کسانی که آلرژی به آرایش دارند ، یا افرادی که اختلالات حرکتی دارند و استفاده از آنها برای آرایش آرایش دشوار است ، مانند کسانی که پس از سکته مغزی یا بیماری مانند فلج بل دارند ، کمک می کند. "همراه با مواد پرکننده و بوتاکس ، بزرگترین بازده قطعاً توانایی بازیابی سالهای جوانی از دست رفته بدون جراحی و بدون خرابی است."

 

معایب آرایش دائم صورت

·         همانطور که گفته شد، آرایش دائمی بدون مشکل نیست. لیزا کوکوززا در شهر مرکبات ، فلوریدا زندگی می کرد ، هنگامی که تصمیم گرفت این روش را در یک مرکز آبگرم محلی که خواهر شوهرش مدیر بود انجام دهد.

·         امید او این بود که خط چشم دائمی ذوب ناشی از رطوبت را که باید با آن مقابله کند حل کند. در عوض ، محلول بی حسی که برای بی حس کردن چشم من برای استفاده از خط چشم استفاده شد ، قرنیه من را سوزاند و من سه ماه ناراحتی داشتم." "من هرگز رویه را دوباره امتحان نکردم ، و هرگز هم نخواهم کرد."

·         دیکسون می گوید یک تکنسین ماهر باید بتواند از بی حسی موضعی برای بی حس کردن درد به ویژه کار در نزدیکی نواحی حساس مانند لب ها و چشم ها ، جایی که یک حرکت کاذب هزینه بر است ، استفاده کند. دیکسون می گوید: "لبها احتمالاً شایعترین منبع مشکلات هستند ، زیرا تاولها بعد از عمل ایجاد می شوند."

·         انگلمن می گوید که علاوه بر درد خفیف پس از عمل ، عوارض جانبی با یک تکنسین ماهر یا پزشک ناظر بر مراقبت نادر است. بیشترین خطر به طور کلی عدم رضایت از نتیجه است - زیرا این سرویس به محبوبیت بیشتری دست می یابد ، بنابراین تکنسین هایی که تجربه کمی در ارائه درمان ندارند نیز هستند.

·         دیکسون موافق است. او می گوید که او اغلب برای کمک به اشتباهات قبلی یا کار با مشتریانی که ظاهری را که می خواستند ، پیدا نکرده است. او می گوید: "آرایش دائمی می تواند چیز عجیبی باشد ، اما مهم است که قبل از این با یک تکنسین ملاقات کنید و تا زمانی که کبریت پیدا نکنید ، به جستجو ادامه دهید." (و قبل از متعهد شدن به هر روشی ، این 7 مورد از آرایش های دائمی را که ممکن است ذهن شما را تغییر دهد بخوانید).


منبع: shape