آموزشگاه آرایشگری

برگزاری تمام دوره های آموزشی آرایشگری در سطوح مبتدی و پیشرفته با ارائه مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای در دترلند

آموزشگاه آرایشگری

برگزاری تمام دوره های آموزشی آرایشگری در سطوح مبتدی و پیشرفته با ارائه مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای در دترلند

چند نکته مهم و کلیدی در انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  انتخاب بهترین رنگ مو برای عروسآشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آموزش اپیلاسیون، آموزش آرایش عروس، آموزش آرایشگری مو .... هنرجو می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر به سایت Deterland.com مراجعه کنید.

انتخاب رنگ مو برای عروس یکی از موضوعاتی است که تمام عروس خانم‌ها برای روز عروسی خود به آن فکر می‌کنند. با توجه به اینکه رنگ مو می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی افراد داشته باشد، لذا علاوه بر آرایش عروس،‌ توجه به رنگ مو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

این فاکتور زیبایی چنانچه به درستی انتخاب شود می‌تواند نگاه خیره سایر افراد را با خود همراه سازد. در غیر این صورت، ممکن است تاثیر عکس داشته و حتی باعث شود عروس رنگ‌پریده یا خسته به نظر برسد. ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص بهترین رنگ موی عروس خانم‌ها و نکات مربوط به انتخاب آن صحبت کنیم. اگر مراسم عروسی شما نزدیک است و نمی‌توانید تصمیمی درباره رنگ موی خود بگیرید، این مقاله را از دست ندهید.

چه زمانی باید موهای خود را رنگ کنیم؟

بسیاری از عروس خانم‌ها رنگ کردن موهای خود را به لحظات آخر موکول می‌کنند. این کار به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود. زیرا بعضی از رنگ‌ها نیاز به زمان و چندین بار شستشو دارند تا جلوه و رنگ اصلی خود را نشان دهند. لذا بهترین زمان برای رنگ کردن، یک هفته قبل از روز عروسی است.

چگونه رنگ موی خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب رنگ مو کاملا شخصی است و به سلیقه شما بستگی دارد. اما برای داشتن بهترین انتخاب، باید به نکات زیر توجه کنید:

۱. رنگ‌های گرم برای تن پوست گرم

یکی از نکات مهم برای انتخاب رنگ مو، توجه به تن پوست شماست. کسانی که تن پوست گرم دارند، رنگ پوست آن‌ها معمولا هلویی، زرد یا زیتونی است. این افراد می‌توانند رنگ‌های گرمی مانند مو بلوند طلایی یا قهوه‌ای مایل به قرمز را انتخاب کنند.

۲. رنگ‌های سرد برای تن پوست سرد

افرادی که تن پوست سرد دارند، رنگ پوست آن‌ها آبی، قرمز، یا صورتی است. اگر به دنبال رنگ موی مناسبی برای روز عروسی خود هستید، باید رنگ‌های سرد را انتخاب کنید. بدین ترتیب رنگ‌هایی مثل بلوند خاکستری با پایه آبی یا رنگ قرمز مایل به بنفش بسیار برای شما مناسب است.

۳. خیلی از رنگ موی طبیعی خود دور نشوید

شکی نیست که هرچیز طبیعی زیباتر به نظر می‌رسد! این قانون را برای انتخاب رنگ موهایتان نیز رعایت کنید. گزینه ایده‌آل این است که رنگ مورد نظرتان را نهایتا یک یا دو سایه تیره یا روشن‌تر از رنگ موهای طبیعی خود انتخاب کنید. زیرا سایه موی طبیعی شما معمولاً با رنگ چهره شما مطابقت دارد.

۴. آهسته پیش بروید

اگر واقعا می‌خواهید در روز عروسی خود تغییر بزرگی در رنگ موهایتان ایجاد کنید، توصیه ما این است که برای این کار وقت بگذارید. تغییر ناگهانی از یک رنگ موی تیره به روشن در روز عروسی نتیجه خوشایندی ندارد. اگر موهای شما تیره است، ابتدا یک رنگ خنثی را انتخاب کنید. سپس قدم به قدم رنگ آن را به سمت رنگ مورد نظر خود پیش ببرید.

۵. ترکیب چند رنگ را امتحان کنید

امروزه روش‌های مختلفی مثل هایلایت، بالیاژ و … برای رنگ مو وجود دارد که بوسیله آن‌ها می‌توانید از ترکیب چند رنگ در موهایتان استفاده کنید. این روش‌های رنگ مو برای روز عروسی انتخاب‌های بسیار مناسبی هستند. برای مثال، شما می‌توانید بدون اینکه تمام موهای خود را روشن کنید، با استفاده تکنیک بالیاژ یا هایلایت تنها بخشی از موهایتان را رنگ کنید. با این کار هم تغییر زیبا و ملایمی در رنگ مو و چهره شما ایجاد می‌شود و هم از تغییر ناگهانی و زننده رنگ مو جلوگیری کرده‌اید.  

رنگ تیره یا روشن؟ کدام رنگ مو برای عروس مناسب‌تر است؟

این سوالی است که اکثر عروس خانم‌ها قبل از عروسی از آرایشگر خود می‌پرسند. در این خصوص باید بگوییم که رنگ‌های تیره برای عروس‌های ایرانی گزینه بهتری هستند. زیرا این رنگ‌ها سن افراد را کمتر و رنگ پوست را روشن‌تر نشان می‌دهند.

نکاتی برای انتخاب رنگ مو برای عروس

·         موهای تیره

اگر رنگ موی طبیعی شما تیره است اما مایل هستید در روز عروسی موهای روشن و درخشانی داشته باشید، ما هایلایت را پیشنهاد می‌کنیم. با این تکنیک می‌توانید از رنگ‌های شکلاتی یا کاراملی به بین موهای خود استفاده کنید و درخشش بیشتری به موهایتان بدهید.

·         موهای بلوند

در افرادی که موهای روشن دارند و می‌خواهند در روز عروسی خود تغییر کوچکی در رنگ موهای خود ایجاد کنند، لولایت‌ می‌تواند گزینه خوبی باشد.

·         موهای قرمز

برای کسانی که موهای قرمز دارند، هیچگاه استفاده از هایلایت‌های روشن پیشنهاد نمی‌شود. توصیه ما برای این افراد این است که از رنگ‌هایی مثل بادمجانی بین موهای طبیعی استفاده شود. به عبارت دیگر لولایت‌های گرم برای این اشخاص جلوه بهتری دارند.

·         مدل مو

 نکته دیگری که در زمان انتخاب رنگ مو در روز عروسی باید به آن دقت کنید، مدل شینیون موی شما است. این دو مکمل یکدیگر هستند.

 

توجه داشته باشید که روز عروسی، بزرگترین روز در زندگی هر شخصی است. بنابراین از ریسک کردن بپرهیزید. هیچ وقت به دنبال تغییر ناگهانی در این روز نباشید. افراط در این کار می‌تواند تاثیرات منفی بر ظاهر شما داشته باشد.

 



 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد